tysdag 19. januar 2010

PNDL - Produksjon av nynorske digitale læringsressursar

Velkomen til bloggen min. :)

Eg heiter Iselin, er 27 år, gift med ein jærbu og har eitt born; Malin på snart 3 år. Eg kjem frå Ørskog på Sunnmøre, men har budd på Jæren sidan 2002. No bur eg på Sola, men har kjøpt tomt på Bryne og bygg nytt hus der som vi håper er innflyttingsklart i desember.

Eg har teke fagutdanning i historie, geografi, norsk og fransk, og var ferdig på PPU i 2007. Skuleåret 2006/07 arbeidde eg i 40 % stilling som lærar på Akademiet vgs i Sandnes, før eg gjekk ut i foreldrepermisjon våren 2007. Våren 2008 fekk eg jobb ved Bore Ungdomsskule i Klepp kommune, og har vore der sidan. Dette skuleåret underviser eg i samfunnsfag, norsk, RLE, naturfag og utdanningsval på 9.trinn. Eg er òg kontaktlærar for 15 elevar.

Då eg såg annonsa for kurset tenkte eg at det var midt i blinken for meg. Eg har ønska meg vidareutdanning innan IKT i undervisningssamanheng, og nokre fleire studiepoeng er heller ikkje feil. Eg forventar å lære korleis eg kan lage gode digitale læringsressursar, som ikkje er alt for tidkrevjande å lage, er knytt til læreplanmål, og som er såpass gode at dei kan delast med kollegiet.

Eg er allereie ganske gira, og i naturfagtimen i dag måtte eg ta fram filmkameraet då elevane skulle lodde saman elektroniske komponentar. Kanskje kan det bli ein læringsfilm av det? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar